Deelnemers

TARB
Berichten: 3
Lid geworden op: 10-09-2008 12:13

Bericht door TARB » 11-09-2008 12:04

Ja, wij komen ook even kijken met onze spiksplinternieuwe Materia, halen 'm pas de dag tevoren op. Nog steeds in spanning tot zaterdag dus.
We zijn al van de rijpere klasse maar kunnen dan misschien als opa en oma van de club fungeren, bij al dat jonge volk :D

Tom, mijn man, zegt dat het wel droog moet zijn want anders wordt zijn nieuwe Materia nat :wink:

Tot zondag!
Annie (de A uit TARB)
Halen hem zaterdag 13/09 op.

oppieokkie
Houder van Materia wisseltrofee
Berichten: 244
Lid geworden op: 13-08-2008 13:46

Bericht door oppieokkie » 11-09-2008 13:23

Gefeliciteerd Tom en Annie met jullie nieuwe aankoop .
wouw dus ook voor jullie is het nog even aftellen.
wel keigaaf dat jullie de nieuwe aanwinst direct aan ons willen tonen.
ben erg benieuwd naar julie kleur keuze en wat het merk van de vorige wagen was.
Bye the way kom zelf uit het goede wijnjaar 1964 dus vraag me af bij welk groep ik onder gebracht ga worden.
voel me in ieder geval sinds de aanschaf van onze Materia wel weer tien jaar jonger :D
dat voor jullie de komende uurtjes maar snel voorbij mogen vliegen zodat het snel zaterdag is en wie weet tot Zondag.
Groetjes Marc

en o ja doe de groetjes aan pippi

Afbeelding
..

sorry kon t niet laten :P

Frank
Ex Materia eigenaar
Berichten: 590
Lid geworden op: 17-08-2008 13:50

Bericht door Frank » 11-09-2008 13:43

Welkom ik hoop jullie zodag te zien.
Tja een beetje waterkan tie wel tegen. Ze hebben ook een auto paraplu heef tie die niet erbij genomen? :wink:
VIVA LA MATERIA

oppieokkie
Houder van Materia wisseltrofee
Berichten: 244
Lid geworden op: 13-08-2008 13:46

Bericht door oppieokkie » 11-09-2008 13:49

Zou zondag eerder een zonnebril dan een paraplu meenemen.
voorspelling luid kans op zon 60% , kans op regen 10 %.
Yeppppp dat worden mooie fotoooooooooo'sssssss

Frank
Ex Materia eigenaar
Berichten: 590
Lid geworden op: 17-08-2008 13:50

Bericht door Frank » 11-09-2008 17:58

oppieokkie schreef:Zou zondag eerder een zonnebril dan een paraplu meenemen.
voorspelling luid kans op zon 60% , kans op regen 10 %.
Yeppppp dat worden mooie fotoooooooooo'sssssss
Marc is niks he die kaartjes. Ik ben met andere bezig.
Hoop dat die beter eruit zien
VIVA LA MATERIA

TARB
Berichten: 3
Lid geworden op: 10-09-2008 12:13

Bericht door TARB » 11-09-2008 18:23

Bedankt voor de vriendelijke welkomstgroeten. Heb ondertussen even 'gegoogled' en wat blijkt: ik kom uit een TOP-jaar voor wijnen 1959! Mijn man is van het middelmatige jaar 1940. Weet ik dat ook weer :)
En jullie ook :roll: Onze 'oude auto' is een Suzuki Wagon R+ zilvergrijze automaat oud model. Van een klein koekblik naar een groot koekblik dus :lol:
De nieuwe Materia is ook zilvergrijs automaat - hàndig!
Vond 'm eerst erg lelijk maar na de tweede keer zag ik er de charme (trouwauto) al van in en onderhand vind ik hem zelfs mooi - wie had dat gedacht! Een proefrit erin was echter zo doorslaggevend overtuigend dat ik zo om was en daarna mijn man nog over zijn bezwaren (prijs) moest helpen. Gauw gebeurd :wink:
We hebben de weerberichten ook nauwgezet in de gaten gehouden en verheugen ons op een mooie droge dag met 18°. Dat nat worden was een grapje van Tom. Is niet zo poetserig ingesteld :(
Al enig nieuws over Jeroen zijn nageslacht? Sterkte in elk geval met de bevalling.
Voor de rest: tot zondag bij leven en welzijn!
Annie
Halen hem zaterdag 13/09 op.

oppieokkie
Houder van Materia wisseltrofee
Berichten: 244
Lid geworden op: 13-08-2008 13:46

Bericht door oppieokkie » 12-09-2008 13:46

Alles klaar voor zondag.
met uitzondering van het poetsen zijn wij hiero helemaal klaar voor zondag.
de tank is vol, de batterijen van de camera's zijn opgeladen, eten en drinken voor onderweg is ingeslagen, en het adres is ingegeven in de navigatie.
extra leuk is het dat wij al in mini colonne richting Soest karren , dus hopelijk sluiten er onderweg nog wat Matties aan.
en afgezien van de kleur is bijna geen Materia hetzelfde dus we zijn erg benieuwd .
hopelijk laten de omstandigheden het toe dat ook Jeroen nog even zijn bullet kan showen, maar eerlijk gezegd verwacht ik dat hij op dat moment aan het mee puffen is , dus bij deze wensen wij (marc en Anita )
Jeroen en Marjan alvast een voorspoedig en vlekkeloos verlopende bevalling toe .
gegroet en tot Zondag

Frank
Ex Materia eigenaar
Berichten: 590
Lid geworden op: 17-08-2008 13:50

Bericht door Frank » 12-09-2008 14:38

Marc,

Ik ga vanavond nog ff naar Amsterdam ff naar Marco B.
Heb 2 kaartjes gekregen van mijn boss. Morgen ga ik hem wassen en ff laten glimmen voor zondag. Ik zie je zondag bij de mac om 10.00
De kaartjes ga straks printen. Als je kunt mag je zaterdag alvast een pakje ophalen.
VIVA LA MATERIA

oppieokkie
Houder van Materia wisseltrofee
Berichten: 244
Lid geworden op: 13-08-2008 13:46

Bericht door oppieokkie » 12-09-2008 14:58

betere baas als ik
mijn baas bestaat dit jaar 160 jaar.
kreeg vandaag een blik koekjes met foto van een lzv truck van ons.
met kaartje erin , niks geen cheque of bonus , laat staan kaartjes voor Marco B.

BaDeeND
Ex Materia eigenaar
Berichten: 530
Lid geworden op: 28-08-2008 20:24

Bericht door BaDeeND » 13-09-2008 20:32

JAAAH ik kan ook! Alleen tot begin vd middag maar mag pret niet drukken!!! :D :lol: :D

Marc / Frank, meeten jullie nogsteeds in BNGN bij de MC?!

Plaats reactie