de eerste foto's

door onze forum leden Joris en Marc is deze bijeenkomst georganiseerd, hier kan je fotos en reacties kwijt
oppieokkie
Houder van Materia wisseltrofee
Berichten: 244
Lid geworden op: 13-08-2008 13:46

en nog wat al rijdend geschoten

Bericht door oppieokkie » 20-09-2009 20:11

Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding

stenbrinck
Materia Fan
Berichten: 1
Lid geworden op: 20-09-2009 19:13

Top Dag

Bericht door stenbrinck » 20-09-2009 20:28

Tjonge jonge, wat een top dag!!!!!
Ik was met m'n zwager mee om ook eens een meeting mee te maken, die ene met die mega gepimpte MaTeRiA....!!!!

Zelf zijn we YRV en Cuore rijders, maar dit is wel een heel vet gezicht hoor al die onwijze mooie auto's bij elkaar.

Veel succes met het forum, en misschien wel tot op een volgende meeting.

Greetz Stephan

Jeroen
Site Admin
Berichten: 2325
Lid geworden op: 25-07-2008 18:55

Re: Top Dag

Bericht door Jeroen » 20-09-2009 20:37

stenbrinck schreef:Tjonge jonge, wat een top dag!!!!!
Ik was met m'n zwager mee om ook eens een meeting mee te maken, die ene met die mega gepimpte MaTeRiA....!!!!

Zelf zijn we YRV en Cuore rijders, maar dit is wel een heel vet gezicht hoor al die onwijze mooie auto's bij elkaar.

Veel succes met het forum, en misschien wel tot op een volgende meeting.

Greetz Stephan
aha je was de bijrijder van martijn. ja een geweldige dag, zeker ik ook genoten ook van de wagen die martijn nu heeft wat een ding zeg 8)

ps heb je gelijk maar als materia fan gedoopt :wink:
Bestuur materia sinds 18-01-2007

oppieokkie
Houder van Materia wisseltrofee
Berichten: 244
Lid geworden op: 13-08-2008 13:46

Bericht door oppieokkie » 20-09-2009 20:48

Afbeelding

mwassink
Materia Eigenaar
Berichten: 363
Lid geworden op: 15-09-2008 23:26

Bericht door mwassink » 20-09-2009 22:01

nog een paar foto's van onze kant, ps is het ook mogelijk om het 1e filmpje zonder muziek op youtube te knallen?

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dit was dus ons allereerste eigen ongelukje met de nieuwe mattie. Echt balen op de heenreis naar de meeting :(
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

tutter
Ex Materia eigenaar
Berichten: 518
Lid geworden op: 19-10-2008 02:37

Bericht door tutter » 21-09-2009 00:04

sow, effe melden dat ik het een heel erg gezellige meet vond, met n mooie, goed georganiseerde route, met mooie, handige locaties.. zekers voor herhaling vatbaar. ook de geschenkjes waren (de meeste "zijn" nog) enorm leuke dingetjes..


dank aan de organisatie!!
deze paradox is flauwer dan ik denk
www.tutter.net

ruud
Materia Eigenaar
Berichten: 40
Lid geworden op: 30-04-2009 00:44

Bericht door ruud » 21-09-2009 00:34

Bedankt voor de GEWELDIGE dag! Petje af voor de mannen die het rijtje materia's bij elkaar wisten te houden.De route was ook heel mooi ( soms erg smal ) en lekker steil met flinke bulten...waar niet iedereen overheen paste!! Maar ik heb genoten...nogmaals dank !! Hierbij toch wat foto's van de dag, al lijken ze allemaal op elkaar :lol:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Frank
Ex Materia eigenaar
Berichten: 590
Lid geworden op: 17-08-2008 13:50

Bericht door Frank » 21-09-2009 08:12

Hallo Mati vrienden,

Leuke foto's
Het was weer een leuke dag met een aardig goede opkomst.
Een aantal nieuwe gezichte gezien en ook de mensen van het eerste uur waren er weer bij.
Jammer dat Peter niet aanwezig kon zijn ondanks dat hij geen Matie meer heeft neem ik aan dat hij zeker nog welkom is bij de bijeenkomsten. Zonder hem was er immers geen forum geweest.

De organisattie was wederom prima en idd petje af voor het bij elkaar houden van de stoet. De route was zeker gweldig te noemen.
Wij hebben het zeker leuk gehad. Op naar de volgende bijeenkomst.
VIVA LA MATERIA

BaDeeND
Ex Materia eigenaar
Berichten: 530
Lid geworden op: 28-08-2008 20:24

Bericht door BaDeeND » 21-09-2009 10:58

Matie-vrienden,

Goed om te lezen dat de meeste (zoniet eenieder) het een leuke dag vond. Voor sommige was het een beste rit om in Nijmegen te komen. Helaas werd het met de route zo nu en dan even improviseren, maar het mocht de pret zeker niet drukken!

Wij hebben ook veel plezier gehad gister. Vanavond zal ik mijn foto´s en filmpjes (even kijken hoe dat het beste kan, denk via YouTube) op het forum knallen. De omgeving leende zich er uitstekend voor.

Jammer dat Peter er i.d.d. niet bij was, maar de volgende meet ben je natuurlijk van harte welkom, kunnen we alsnog je nieuwe aanwinst bewonderen. En voor degene die weer de presentjes hadden meegenomen; bedankt!

pjork
Erelid
Berichten: 679
Lid geworden op: 25-07-2008 13:57

Bericht door pjork » 21-09-2009 15:42

De volgende maal (ik verwacht januari 2010?) ga ik mijn best doen erbij te zijn.

Ben blij te lezen dat ook deze dag wederom geslaagd is geweest.
Het kon gisteren even niet anders, een collega zat echt erg knijp en binnen de Krijgsmacht zeg je dan gewoon geen nee.
(kan Joris, denk ik beamen)
Moeilijker dan dat is het niet.

Maar een geruststellende gedacht, dat het forum door gaat, ook zonder mij. :D :D

Plaats reactie