AANMELDEN EN DETAILS 'after summer meet 2009'

Na de zomer periode een mooi moment voor een meeting ergens in Nederland.
Organisator nog onbekend.
Geestelijke steun van Jeroen gegarandeerd
tutter
Ex Materia eigenaar
Berichten: 518
Lid geworden op: 19-10-2008 02:37

Bericht door tutter » 12-09-2009 20:31

BaDeeND schreef:Zegt degene met de meeste boetes op het desbetreffende topic hahahaha!
net daarom :D
deze paradox is flauwer dan ik denk
www.tutter.net

Jeroen
Site Admin
Berichten: 2325
Lid geworden op: 25-07-2008 18:55

Bericht door Jeroen » 14-09-2009 21:07

zo net op het nieuws met weers vooruit zichten, kan het lekker zonnig zijn en 22 graden komende zondag. dit makes me :lol:
Bestuur materia sinds 18-01-2007

oppieokkie
Houder van Materia wisseltrofee
Berichten: 244
Lid geworden op: 13-08-2008 13:46

Bericht door oppieokkie » 15-09-2009 10:18

ben gister gebeld door web tv ze willen een telefonisch intervieuw afnemen.
dit na aanleiding van het artikel dat geplaatst was in de weekkrant.
dus jeroen als je nog belangrijke info hebt over het forum let me know.
of web tv ook opnames gaat maken is mij nog niet bekend maar wellicht hoor ik dat morgen als ze me bellen.

Jeroen
Site Admin
Berichten: 2325
Lid geworden op: 25-07-2008 18:55

Bericht door Jeroen » 15-09-2009 21:31

oppieokkie schreef:ben gister gebeld door web tv ze willen een telefonisch intervieuw afnemen.
dit na aanleiding van het artikel dat geplaatst was in de weekkrant.
dus jeroen als je nog belangrijke info hebt over het forum let me know.
of web tv ook opnames gaat maken is mij nog niet bekend maar wellicht hoor ik dat morgen als ze me bellen.
eeh wat leuk, nog meer reclame voor het forum. niet echt belangrijke info. maar iedereen die eigenaar is of fan van deze wagen is welkom natuurlijk. maak er maar wat moois van :wink:

als het goed is krijg ik morgen wat auto/tuning lezerij geleverd voor as zondag om uit te delen. heb een bestelling gedaan en niks van gehoord dus zal wel goed gaan neem ik aan.

terzijde, ik heb vandaag voor het eerst achter de onze gereden met mijn seatje per toeval toen ik uit werk kwam en mijn vrouw de kleine had opgehaald van de opvang. maar wat een stoere bak zeg zo van achter hahaaha :oops:
Bestuur materia sinds 18-01-2007

BaDeeND
Ex Materia eigenaar
Berichten: 530
Lid geworden op: 28-08-2008 20:24

Bericht door BaDeeND » 15-09-2009 23:13

Ik heb op een andere manier de publiciteit opgezocht, hieronder m'n mailtje naar de Daihatsu Importeur, daaronder het antwoord terug...

****************

Goededag,

Ik ben een van de leden van het MATERIA-forum Nederland. Op 20-sept wordt in de omgeving van Nijmegen de 'after summer meet 2009' gehouden. Dit is alweer de derde keer (voor sommige vierde) dat we samen komen. Dat trekt zoals gewoonlijk erg veel bekijks! De middag wordt afgesloten met een leuke toerrit door de mooie omgeving. Het leek ons leuk om het DAIHATSU MAGAZINE uit te nodigen voor een leuk artikeltje in het blad. Dit natuurlijk om het forum meer onder het licht te brengen, maar bovenal om een leuke impressie te geven van zo'n dag met knotsgekke Materia's.

Gaarne zou ik het email adres van het magazine tegemoed zien, om te kijken of het e.e.a. mogelijk is.

M.v.Gr. Joris Steeg


****************

Antwoord:

Beste Joris,

Op de Daihatsu Hyves had ik inderdaad al vernomen dat er a.s. zaterdag een Materia-tour wordt gehouden in de omgeving Nijmegen. Een erg leuk initiatief wat wij als importeur enorm aanmoedigen. Helaas kunnen wij a.s. zaterdag niet aanwezig zijn en het najaarsmagazine wordt op dit moment al gedrukt.

Wel zou ik het heel erg waarderen als je enkele foto’s na afloop zou willen mailen, zodat wij die eventueel in de toekomst kunnen gebruiken.

Met vriendelijke groet / Kind regards,

Hilke Stienen

Marketing & PR Assistant

Daihatsu Holland B.V.
Witboom 2
4131 PL Vianen
www.daihatsu.nl tel.
mob.
fax.
e-mail +31 (0) 347 750 565

+31 (0) 347 750 503
hstienen@daihatsu.nl


Van: Receptie Daihatsu Holland
Verzonden: maandag 14 september 2009 9:55
Aan: Hilke Stienen
Onderwerp: 2009-9-14-3


****************

Nouja, ondanks dat ze niet kunnen en het blad waarschijnlijk al bijna in de bus ligt, wel goed de auto poetsen! Wellicht kom je met je Matie in het Daihatsu foto-archief...

Jeroen
Site Admin
Berichten: 2325
Lid geworden op: 25-07-2008 18:55

Bericht door Jeroen » 16-09-2009 12:32

ja jammer dat de volgende editie al op de pers ligt.

maar ja je hebt in iedergeval bericht terug gehad en nu wat mail adressen. zag dat je mail naar de receptie was verzonden en toen door naar hilke dus die kunnen we gaan stolken :D

zal leuk zijn als er een paar leuke foto's van deze meeting eenmaal terecht komen in het blad.

maar wat heeft iedereen toch met zaterdags :?: de 20e is zondag heb al meerdere malen gezien dat ze denken dat het zaterdag is. heb ook al iemand getracht erbij tehebben de 20e met een materia maar hij wist niet of hij in de buurt was zaterdag de 20e. hij wou wel meer info van waar verzamelen enz. dus heb de massa mail doorgestuurd nar hem.mischien komt ie wel ff kijken
Bestuur materia sinds 18-01-2007

Frank
Ex Materia eigenaar
Berichten: 590
Lid geworden op: 17-08-2008 13:50

Bericht door Frank » 16-09-2009 13:54

Jereon,
wilde dezelfde opmerking maken. Ze geven aan niet op zaterdag te kunnen maar de tour is op Zondag. Kanje dit niet bij hem onder de aandacht brengen misschien kunnen ze dan wel?
VIVA LA MATERIA

Jeroen
Site Admin
Berichten: 2325
Lid geworden op: 25-07-2008 18:55

Bericht door Jeroen » 16-09-2009 20:56

Frank schreef:Jereon,
wilde dezelfde opmerking maken. Ze geven aan niet op zaterdag te kunnen maar de tour is op Zondag. Kanje dit niet bij hem onder de aandacht brengen misschien kunnen ze dan wel?
denk dat Joris dat beter kan melden nu, want hij heeft al contact met hun gehad.
Bestuur materia sinds 18-01-2007

BaDeeND
Ex Materia eigenaar
Berichten: 530
Lid geworden op: 28-08-2008 20:24

Bericht door BaDeeND » 16-09-2009 23:35

Het ding ligt al zowat op de pers als ik het mailtje goed begrijp...

Ik zal voor de zekerheid een mailtje sturen! Scherp heren, keep you posted!

oppieokkie
Houder van Materia wisseltrofee
Berichten: 244
Lid geworden op: 13-08-2008 13:46

Bericht door oppieokkie » 17-09-2009 10:10

ook de organisatie komt wel eens iets tegen waar van tevoren geen rekening mee was gehouden.
a.s zondag herdenkt men in nijmegen n.l de operatie marked garden.
dat wil zeggen nijmegen is via de waalbrug niet te bereiken.

een ieder die dus uit de richting van arnhem komt zal dus de afslag richting den bosch rotterdam moeten nemen en vervolgens venlo aanhouden en de brug bij ewijk moeten nemen.
na de brug volgt men nijmegen en dan afslag beuningen.
bij het stoplicht linksaf richting ewijk beuningen , en die weg alsmaar rechtdoor volgen. (schoenaker)
hierop kom je 2 rotondes tegen die je beide oversteekt dus (rechtdoor) bij de derde rotonde ga je rechtsaf de van heemstrabaan (weg) op richting nijmegen na pakweg 600 meter kom je weer een rotonde tegen en daar zal je ons al zien staan (cafe de zaak rechts ) cafe de vrijboom links) grote parkeerplaats links naast de vrijboom.


a.s zondag zie je dus niet alleen de mooiste jappen van nederland , maar met een beetje mazzel loop je ook nog eens hare majesteit tegen het lijf.
Ik heb nog geprobeerd haar te bellen met de mededeling dat wij wel een keer bereid waren haar stoet te zijn met volg auto's , maar ik reeg haar voicemail .
tot zondag.

Plaats reactie