AANMELDEN EN DETAILS 'after summer meet 2009'

Na de zomer periode een mooi moment voor een meeting ergens in Nederland.
Organisator nog onbekend.
Geestelijke steun van Jeroen gegarandeerd
tutter
Ex Materia eigenaar
Berichten: 518
Lid geworden op: 19-10-2008 02:37

Bericht door tutter » 05-09-2009 20:27

oppieokkie schreef:lekker is dat , kreeg afgelopen vrijdag post van het cjib heb maar liefst 4 km per uur te hard gereden , nou erger nog ik heb niet eens gereden , maar het was ook nog eens Joris in mijn auto ter verkenning van de route.
4km waar gaat het over . ga eens boeven vangen ipv van die lullige bekeuringen uitschrijven.
na ja 25 eurie kunnen ze toch weer een doosje kogels voor kopen om onschuldige mensen mee neer te schieten.
oei, toch niet gefrustreerd aan het raken?
deze paradox is flauwer dan ik denk
www.tutter.net

Jeroen
Site Admin
Berichten: 2325
Lid geworden op: 25-07-2008 18:55

Bericht door Jeroen » 06-09-2009 13:40

oppieokkie schreef:zo alles is zo'n beetje geregeld , heb de route op papier staan inc foto's , deze zullen 20 sept uitgedeeld worden aan alle deelnemers.
de presentjes staan klaar , , de koffie voor vertrek is geregeld,
het mooie weer is besteld dus laat de aanmeldingen maar binnen stromen.
hahah lekker hoor 8) kan al niet wachten.

zal al proberen de materia vande week al eens goed onder handen te nemen, ziet er niet uit. binnen en buiten. gister even door het bos en 1 en al blubber en klei aan de auto :wink:
Bestuur materia sinds 18-01-2007

BaDeeND
Ex Materia eigenaar
Berichten: 530
Lid geworden op: 28-08-2008 20:24

Bericht door BaDeeND » 10-09-2009 17:04

oppieokkie schreef:lekker is dat , kreeg afgelopen vrijdag post van het cjib heb maar liefst 4 km per uur te hard gereden , nou erger nog ik heb niet eens gereden , maar het was ook nog eens Joris in mijn auto ter verkenning van de route.
4km waar gaat het over . ga eens boeven vangen ipv van die lullige bekeuringen uitschrijven.
na ja 25 eurie kunnen ze toch weer een doosje kogels voor kopen om onschuldige mensen mee neer te schieten.
Ow wacht zullen we dat weer krijgen, heb ik het weer gedaan. :D Vraag me wel af waar dan, want echt veel haast hadden we niet hahah. Achja, krijg je als je 'maar' een 1300 gewend bent...

In elk geval ik ben er weer. Zeg Martijn, nog wat van je Duitse vrienden gehoord?! Ennuh, is er nog een algemene mail met alle info eruit gegaan? Meen dat er iets over werd geroepen net voordat ik ging...

Jeroen
Site Admin
Berichten: 2325
Lid geworden op: 25-07-2008 18:55

Bericht door Jeroen » 10-09-2009 20:57

ja er is een massa mailing de door uit gegaan mien jonge. :D
Bestuur materia sinds 18-01-2007

mwassink
Materia Eigenaar
Berichten: 363
Lid geworden op: 15-09-2008 23:26

Bericht door mwassink » 10-09-2009 23:18

ik heb helaas tot op heden nog niets vernomen van de duitse mattie rijders maar zal nog eens een keertje mailen

pjork
Erelid
Berichten: 679
Lid geworden op: 25-07-2008 13:57

Bericht door pjork » 11-09-2009 17:09

oppieokkie schreef: 4km waar gaat het over . ga eens boeven vangen ipv van die lullige bekeuringen uitschrijven.
na ja 25 eurie kunnen ze toch weer een doosje kogels voor kopen om onschuldige mensen mee neer te schieten.
Ongenuanceerd en ondoordacht Marc, even los van de bekeuring.
De politie schoot in de hoek van Holland omdat ze door het tuig in een hoek werden gedreven!
Ooit de dood in ogen gezien?
Dan mag je een mening hebben, maar deze agenten hebben met het grootste gelijk van de wereld hun wapen getrokken.
En ja, als je een waarschuwingsshot in de lucht schiet, komt dat loden balletje vanzelf weer naar beneden, en als je daaronder gaat staan, tja dan heb je een gaatje in het hoofd.
En de zijn maar weinig mensen die met een gaatje teveel doorademen.

Als je al een opmerking wil maken, mag dat richting het tuig wat het noodzakelijk acht goedwillende mensen hun vertier te verpesten.
Politie heeft daar weinig mee van doen.

Stel dat vanavond in je keuken vier van die mannetjes staan om je gezin te bedreigen en het huis leeg te trekken, kan ik je garanderen dat je erg blij bent als je 112 kan bellen, zijn in veel gevallen de enige die je komen helpen.

Stel je eens een wereld voor zonder de politie?
Daar ga jij niet blij van worden....

Dat moest er even uit!

Jeroen
Site Admin
Berichten: 2325
Lid geworden op: 25-07-2008 18:55

Bericht door Jeroen » 11-09-2009 22:40

ja, well spoken. als uitgezonden militair snap ik je point of vieuw.

weet nog toen men pa in Irak zat, hij ook niet alles vertelde hoe het eigelijk een beetje ging om een beetje rust te houden voor het thuis front. maar toen hij klaar was kwamen wel de verhalen.

:wink:
Bestuur materia sinds 18-01-2007

BaDeeND
Ex Materia eigenaar
Berichten: 530
Lid geworden op: 28-08-2008 20:24

Bericht door BaDeeND » 12-09-2009 20:08

Een bekeuring voor maar 4 km blijft nogal balen... Dan hem ik ook zoiets van 'ga boeven vangen'. Waarschijnlijk gewoon ff opwelling. Nijmegen is wat dat betreft echt een 'flits-city', jullie zijn dus gewaarschuwd whehe :P Wellicht dat we de vaste flitsers op het kaartje kunnen zetten :D

tutter
Ex Materia eigenaar
Berichten: 518
Lid geworden op: 19-10-2008 02:37

Bericht door tutter » 12-09-2009 20:11

BaDeeND schreef:Wellicht dat we de vaste flitsers op het kaartje kunnen zetten :D
doen, plz!
deze paradox is flauwer dan ik denk
www.tutter.net

BaDeeND
Ex Materia eigenaar
Berichten: 530
Lid geworden op: 28-08-2008 20:24

Bericht door BaDeeND » 12-09-2009 20:18

Zegt degene met de meeste boetes op het desbetreffende topic hahahaha!

Plaats reactie