AANMELDEN EN DETAILS 'after summer meet 2009'

Na de zomer periode een mooi moment voor een meeting ergens in Nederland.
Organisator nog onbekend.
Geestelijke steun van Jeroen gegarandeerd
Frank
Ex Materia eigenaar
Berichten: 590
Lid geworden op: 17-08-2008 13:50

Bericht door Frank » 17-09-2009 11:27

Hi Marc,

ik loop achter de feiten aan. Ik had dit ook gelezen en wilde dit melden.
Volgens mij wordt het een en ander afgesloten in Nijmegen.
Volgens mij kan je dit terug vinden op internet welke wegen zijn afgesloten. Misschien wel handig om naar te kijken of deze afsluitingen niet op de route liggen die uitgestippelt is.

Gr
VIVA LA MATERIA

mwassink
Materia Eigenaar
Berichten: 363
Lid geworden op: 15-09-2008 23:26

Bericht door mwassink » 17-09-2009 12:08

ja dat magazine ligt al zo lang van te voren bij de drukker als ik ze moet geloven. Lijkt mij een beetje onwaarschijnlijk. Me dealer heb ik daar ook al eens over gesproken en die is daar ook niet echt over te spreken. Hij vindt dat hun veelste weinig initiatieven steunen om de Materia / Daihatsu te promoten. Laat staan een klein artikel in het magazine laten zetten. De accountmanager van onze regio wist tot een half jaar geleden niet eens dat we een forum hadden of zelfs dat er toerritten georganiseerd worden.

Maar ik heb bij mij op de kalender nog steeds zondag de 20e staan. Dus tot dan....

oppieokkie
Houder van Materia wisseltrofee
Berichten: 244
Lid geworden op: 13-08-2008 13:46

Bericht door oppieokkie » 17-09-2009 12:50

ongeveer 90 % van de route ging om nijmegen heen dus das geen probleem, alleen zullen we nu ff moeten uitwijken naar een ander eindpunt.
maar dat komt allemaal goed.

oppieokkie
Houder van Materia wisseltrofee
Berichten: 244
Lid geworden op: 13-08-2008 13:46

Bericht door oppieokkie » 17-09-2009 14:26

zo t ging gisteren niet helemaal goed , ik zou om half 2 gebelt worden door web fm , maar ik kreeg om 4 uur een telefoontje met de excuses ze waren het vergeten.
vandaag alsnog het intervieuw gehouden .
patrick huisman tv en radio presentator bij web fm belde en nam live het gesprek op.
eerst de vraag of hij materia goed uitsprak.
en toen moest ik uitleggen wat er zo speciaal is aan een materia en of ik vergelijkings materiaal had .
daarna kwam het forum aan bod en de zondag toer als laatste .
hij sloot af met de vraag of mensen die interesse hadden mochten komen kijken en waar dat dan was en wenste ons een gezellige dag.
en dit was met enige vertraging live op de radio.

helaas heb ik een minder leuke mededeling, daihatsu dealer van Haren uit weurt vond de opkomst van 15 materia's geen reden om een leuke geste te doen of even open tegaan , dit was voor hem niet interresant genoeg , een braderie met 30000 kijkers wel, daar wou hij zijn zondag wel voor opgeven,
maar ik heb altijd geleerd dat een dealer meer verdiend aan onderhoud en accesoires als aan de verkoop van een auto.
ik zie hier dus een gemiste kans.
hij stelde overigens wel reclame materiaal beschikbaar om de boel een beetje aan te kleden.
tja en verders weinig nieuws .
nu maar hopen dat iedereen het kan vinden zondag en dat er toch nog on aangekondigde materia;s zullen verschijnen .

pjork
Erelid
Berichten: 679
Lid geworden op: 25-07-2008 13:57

Bericht door pjork » 17-09-2009 20:59

BaDeeND schreef:Ik heb op een andere manier de publiciteit opgezocht, hieronder m'n mailtje naar de Daihatsu Importeur, daaronder het antwoord terug...

****************

Goededag,

Ik ben een van de leden van het MATERIA-forum Nederland. Op 20-sept wordt in de omgeving van Nijmegen de 'after summer meet 2009' gehouden. Dit is alweer de derde keer (voor sommige vierde) dat we samen komen. Dat trekt zoals gewoonlijk erg veel bekijks! De middag wordt afgesloten met een leuke toerrit door de mooie omgeving. Het leek ons leuk om het DAIHATSU MAGAZINE uit te nodigen voor een leuk artikeltje in het blad. Dit natuurlijk om het forum meer onder het licht te brengen, maar bovenal om een leuke impressie te geven van zo'n dag met knotsgekke Materia's.

Gaarne zou ik het email adres van het magazine tegemoed zien, om te kijken of het e.e.a. mogelijk is.

M.v.Gr. Joris Steeg


****************

Antwoord:

Beste Joris,

Op de Daihatsu Hyves had ik inderdaad al vernomen dat er a.s. zaterdag een Materia-tour wordt gehouden in de omgeving Nijmegen. Een erg leuk initiatief wat wij als importeur enorm aanmoedigen. Helaas kunnen wij a.s. zaterdag niet aanwezig zijn en het najaarsmagazine wordt op dit moment al gedrukt.

Wel zou ik het heel erg waarderen als je enkele foto’s na afloop zou willen mailen, zodat wij die eventueel in de toekomst kunnen gebruiken.

Met vriendelijke groet / Kind regards,

Hilke Stienen

Marketing & PR Assistant

Daihatsu Holland B.V.
Witboom 2
4131 PL Vianen
www.daihatsu.nl tel.
mob.
fax.
e-mail +31 (0) 347 750 565

+31 (0) 347 750 503
hstienen@daihatsu.nl


Van: Receptie Daihatsu Holland
Verzonden: maandag 14 september 2009 9:55
Aan: Hilke Stienen
Onderwerp: 2009-9-14-3


****************

Nouja, ondanks dat ze niet kunnen en het blad waarschijnlijk al bijna in de bus ligt, wel goed de auto poetsen! Wellicht kom je met je Matie in het Daihatsu foto-archief...
Klinkt bekend, antwoord op mail van vorig jaar september;
Beste heer Schipper,

Hartelijk dank voor uw mail. Wij waarderen uw initiatief en zullen uw verzoek om aandacht te besteden aan het Materia forum in het magazine meenemen in de redactievergadering.
Voor het komende najaarmagazine zijn alle onderwerpen inmiddels ingevuld en verwerkt en hebben wij helaas geen mogelijkheden meer.
In het vertrouwen u hiermee voorlopig voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Yvonne Vreeswijk
Marketing & P.R. assistent
Daihatsu Holland B.V.
T (0347) 750 530
F (0347) 750 503
I www.daihatsu.nl

Jeroen
Site Admin
Berichten: 2325
Lid geworden op: 25-07-2008 18:55

Bericht door Jeroen » 17-09-2009 21:02

hhmmm :? kom idd via arnhem :!: :?: :!: ach we zullen wel zien zondag. anders een eigen toer rond nijmegen toen dan effe :wink:

bij mij ging ook iets niet goed.

heb een aantal bladen besteld om uit te delen voor as zondag en gevraagt via de bestel mail die woensdag dus gister af te laten leveren omdat ik dan pappa dag heb en dus thuis zit en niks gekomen :?
dus gisteravond een mail gedaan en idd er zijn geen gegevens aangekomen, maar hij beloofde mij dat ze nu wel onderweg zijn. dus voor die zich een beetje verveeld zondag (denk niemand :lol: ) kan dan wat lezen of plaatjes kijken dan :wink:
Bestuur materia sinds 18-01-2007

mwassink
Materia Eigenaar
Berichten: 363
Lid geworden op: 15-09-2008 23:26

Bericht door mwassink » 17-09-2009 21:30

uhm ik heb tot op heden nog niets van de duitse materia rijders gehoord. Heb ze net weer gemaild en hopelijk komen er nog een paar opduiken. Voor het reserveren van de lunch gaat dat nog door? Ik kom helaas alléén, me vriendin moet werken en heb nog niemand anders kunnen strikken..

Jeroen
Site Admin
Berichten: 2325
Lid geworden op: 25-07-2008 18:55

Bericht door Jeroen » 17-09-2009 22:10

mwassink schreef:uhm ik heb tot op heden nog niets van de duitse materia rijders gehoord. Heb ze net weer gemaild en hopelijk komen er nog een paar opduiken. Voor het reserveren van de lunch gaat dat nog door? Ik kom helaas alléén, me vriendin moet werken en heb nog niemand anders kunnen strikken..
ja die lunch, lijkt me wel leuk om met ons allen wat te happen.
Bestuur materia sinds 18-01-2007

pjork
Erelid
Berichten: 679
Lid geworden op: 25-07-2008 13:57

Bericht door pjork » 17-09-2009 22:15

oppieokkie schreef:hallo matti vrienden.
namens de Zaak in Beuningen mag ik aan alle materia forum leden op 20 sept wat leuke kortingen aanbieden .
aangezien ook zij dit echter moeten plannen is er de volgende pol op gesteld
Ik neem aan dat dit nog steeds van toepassing is en er een koppie soep en twee broodjes klaar liggen?
Anders moet ik morgen nog even snel een broodtrommel en een beker kopen voor een lunchpakketje. :)

BaDeeND
Ex Materia eigenaar
Berichten: 530
Lid geworden op: 28-08-2008 20:24

Bericht door BaDeeND » 17-09-2009 23:56

@ Pjork,

Beetje jammer van die mailtjes inderdaad. Krijgt zo langzamerhand wel een gevoel dat de reply puur uit 'netheid' wordt verstuurd i.p.v. interesse...

@ Marc,

Inderdaad een gemiste kans. Maar dat typeerd misschien een beetje, al mag ik het niet zeggen...

Plaats reactie