Wat is de "Galerij der Groten"

In mei 2009 is de Materia wisselbeker in gebruik genomen.

pjork
Erelid
Berichten: 679
Lid geworden op: 25-07-2008 13:57

Wat is de "Galerij der Groten"

Bericht door pjork » 20-05-2009 19:44

In mei 2009 is de Materia Wisseltrofee in gebruik genomen.
Deze beker is bedoeld voor het forumlid wat een meeting, evenement, puzzelrit of iets dergelijks organiseert.

Hij ontvangt de wisseltrofee van zijn voorganger in bruikleen.
Om in aanmerking te komen voor de wisseltrofee en opname in Galerij der Groten moet het evenement slechts aan de volgende eisen voldoen:

Het vergroten van de naamsbekendheid van de Daihatsu Materia.

Een gezellig samenzijn van minimaal 10 forumleden.

De definitieve opname is uiteindelijk ter beoordeling van de forumbeheerder en alle leden welke in de Galerij der Groten zijn opgenomen.

De tijdelijke eigenaar van de wisseltrofee is wel verantwoordelijk voor het welzijn van de beker.
Ook is hij verantwoordelijk voor het beschikbaar zijn van de trofee, op het moment dat deze overgaat naar de volgende organisator.


pjork
Erelid
Berichten: 679
Lid geworden op: 25-07-2008 13:57

Jeroen bedankt!

Bericht door pjork » 20-05-2009 19:47

Jeroen heeft met zijn deelname aan het organiseren van de puzzelrit van mei 2009 de Materia wisseltrofee verdient.
Hiernaast was hij de organisator van de nieuwsjaarsreceptie van 24 januari 2009 in Deventer.

Afbeelding

Jeroen
Site Admin
Berichten: 2325
Lid geworden op: 25-07-2008 18:55

Bericht door Jeroen » 20-05-2009 21:17

:oops: thanx
Bestuur materia sinds 18-01-2007

Jeroen
Site Admin
Berichten: 2325
Lid geworden op: 25-07-2008 18:55

wissel trofee overgedragen

Bericht door Jeroen » 20-09-2009 19:59

Vandaag is de wisseltroffe overgedragen aan Marc en Joris die de after summer meet hebben georganiseerd. Van Joris begreep ik Marc iets meer :wink:

heren bedankt, een top dag was het.


diegene die em heeft moet er goed zorg voordragen en em weer kunnen overhandigen aan de volgende organisator van een volgend evenement


Afbeelding
Bestuur materia sinds 18-01-2007

Jeroen
Site Admin
Berichten: 2325
Lid geworden op: 25-07-2008 18:55

Aftersummer meet 2010

Bericht door Jeroen » 05-09-2010 20:10

De wisseltrofee heeft weer een tijdelijk nieuw baasje sinds vandaag.

Het is Frank (Greenhopper) die heeft em in ontvangst mogen nemen vandaag vanwege het organiseren van de aftersummer meet 2010.


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Bestuur materia sinds 18-01-2007

JaniMati
Ex Materia eigenaar
Berichten: 605
Lid geworden op: 29-11-2008 21:20

Bericht door JaniMati » 05-09-2010 20:53

Hij is er blij mee he, :D :D
Maatje sinds april 2007

Jeroen
Site Admin
Berichten: 2325
Lid geworden op: 25-07-2008 18:55

Bericht door Jeroen » 07-09-2010 21:33

JaniMati schreef:Hij is er blij mee he, :D :D
haha hij was heel blij, hoor em nog zeggen ''moet dat nu??'' Zeg ja, nu is iedereen er nog bij :wink:
Bestuur materia sinds 18-01-2007

Frank
Ex Materia eigenaar
Berichten: 590
Lid geworden op: 17-08-2008 13:50

Bericht door Frank » 27-01-2011 23:42

Ja sorry een beetje late reactie van mij maar, het was midden in het centrum. Ik heb met plezier de boel georganiseerd. Ik was die hele beker vergeten en sta niet graag op die manier in de belangstellig. Al die aandacht pppfff :?

Ben weer aan het kijken of er weer iets te organiseren valt.
Wederom om de oude rotten van het forum weer eens de hand te schudden en natuurlijk de nieuwelingen van het forum te mogen ontmoeten.

Mijn gedachten gaan naar Drunen bij Waalwijk. Dit op het bedrijfs terrein van Wartsila waar ik werk. Wederom zit er een ritje aan geknoopt door het pitoreske Drunen en van daaruit binnendoor naar Waalwijk.

Waarom Drunen en waarom op het terrein waar ik werk?
Vorig jaar zijn ze gestop met de productie van het produckt wat er gemaakt werdt. De laatste produckten gaan dan ook ergens dit jaar weg er worden ook veel fabriekshallen gesloopt en gaat er 80 jaar historie tegen de vlakte. Een unieke kans om de Materia forumleden misschien voor het laats te laten zien wat voor mooi Nederlands produckt in het buiteland geproduceerd zal worden. Ik laat mijn gedachten nog over het geheel heen dwalen en zal het voorleggen aan de Directie ( waar ik goed bevriend mee ben :wink: ) of het mogelijk is en wat ik eventueel van hun zou kunnen verwachten aan presentjes en misschien wel een lunch.

Nu ben ik momenteel ff druk met ons nieuw stulpje. Mijn gedachten gaan uit naar de maand April. Zou wel leuk zijn als ik het dan niet alleen hoef te organiseren. Wordt ik wederom het middelpunt en kom ik niet van die beker af. Zou dan leuk zijn om de medeorganisator deze beker te mogen overhandigen. Dat gepoets elke week wordt ik nu wel een beetje beu :D

Al met al zal het naast het samen zijn ook een leuk informatief dagje worden en misschien wel meer.

Hou jullie op de hoogte of het gaat lukken.
VIVA LA MATERIA

Frank
Ex Materia eigenaar
Berichten: 590
Lid geworden op: 17-08-2008 13:50

Bericht door Frank » 15-04-2012 21:37

Hi beste Materia rijders.
Het is een tijd geleden dat ik iets van me heb laten horen hier op het forum Ook is het een tijd geleden dat er een meeting is geweest en heb nog steeds de beker in mijn bezit.
Als ex materia rijder vindt ik wel dat hij een keer bij een Materia rijder op de schoorsteen hoort te staan.

Als iemand een keer iets organiseert dan zal ik er ook boj zijn om de beker te overhandigen. NIet meer met een Matie maar met mij C1.
VIVA LA MATERIA

pjork
Erelid
Berichten: 679
Lid geworden op: 25-07-2008 13:57

Bericht door pjork » 16-04-2012 17:46

Lijkt mij ook wel weer een keertje leuk, kom ik langs met mijn benzine slurpende Honda, dus liefst in het midden van het land :D

Plaats reactie