Foto's van de puzzelrit

Reactie en fotos
Plaats reactie
C5R
Materia Eigenaar
Berichten: 12
Lid geworden op: 27-04-2009 13:04

Foto's van de puzzelrit

Bericht door C5R » 17-05-2009 19:22

Hallo allemaal,

De foto's zijn op onze site te zien www.thelegendc5r.nl de foto's zijn hierop verkleind als je een foto op grootte formaat wil hebben mail ons en we sturen hem door.

Er staan ook een paar foto's in het item "Alles wat je kwijt wil over de puzzelrit"

Vrgr Frans en Aruna

P.S. Peter en Jeroen jullie hebben een leuke en goede puzzelrit samengesteld.
Corvette, SSR en Materia

Jeroen
Site Admin
Berichten: 2325
Lid geworden op: 25-07-2008 18:55

bedankt voor iedereen die aanwezig was

Bericht door Jeroen » 17-05-2009 20:24

hahah ja we zijn weer thuis, wat een geweldige dag hebben we gehad ondanks het natte begin. Ons kleine meisje heeft zich goed vermaakt bij opa en oma dus allemaal blij :P

Peter mien jonge toppie gedaan en goodies geregeld :P

hier wat pics van ons

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Bestuur materia sinds 18-01-2007

pjork
Erelid
Berichten: 679
Lid geworden op: 25-07-2008 13:57

Bericht door pjork » 17-05-2009 20:59

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Frank
Ex Materia eigenaar
Berichten: 590
Lid geworden op: 17-08-2008 13:50

Bericht door Frank » 17-05-2009 22:34

Wij zijn ook al weer thuis aangekomen.
We hebben een leuke dag gehad. Verheug me nu al op de volgende.
Ik heb Marco nog gebeld en hij heeft de opblaas versie van de Mati opgehaald.
Dank aan Peter en Jeroen voor de organisatie wat ze voortreffelijk hebben geregeld.
En niet te vergeten mevr. Peter en Mevr. Jeroen natuurlijk zij hebben hun mannen ook even moeten afstaan voor het organiseren van deze dag.
En ook tijdens de dag natuurlijk ook nog hebben geholpen.
Ook Ruud voor zijn bijdrage.

Sorry geen foto's
VIVA LA MATERIA

BaDeeND
Ex Materia eigenaar
Berichten: 530
Lid geworden op: 28-08-2008 20:24

Bericht door BaDeeND » 18-05-2009 08:39

Luitjes,

Ook wij hebben gister een prima dag gehad! Het weer werd al snel beter en hebben genoten van de leuke / mooie locaties onderweg. Bakkie bij Beatrix was ook erg fijn :P

Complimenten voor allen die zich op wat voor een manier ook hebben ingezet voor gister. Wij kunnen niet wachten op de volgende meeting.

Normaal knip ik als een Japanner, maar van gister geen foto's... :?

tineke
Materia Eigenaar
Berichten: 7
Lid geworden op: 19-08-2008 19:53

puzzelrit

Bericht door tineke » 18-05-2009 09:54

Hallo allemaal,wij willen bij deze de organisatie en dikke pluim geven :D goed georganiseerd top,jammer van de eerste regen en ondanks mijn hernia heb ik het nog aardig uit gehouden,was wel uit geteld savonds maar dat mocht de pret niet drukken, nogmaals SUPER en op na de volgende rit!!! :D

Groetjes Hans en Tineke

ROPARTS.NL
Eigenaar Toyota bB
Berichten: 5
Lid geworden op: 10-05-2009 22:08

Bericht door ROPARTS.NL » 18-05-2009 10:41

Hallo Allen,

Wij hebben ons kostelijk geamuseerd, helaas heeft de navigatrice het stuk kaartlezen niet gedaan zoals het moest.....
:roll:


Al met al ondanks de regen een leuke dag gehad, moesten helaas op het einde eerder verstek laten gaan dan gewenst maar een van de passagiers had de lol ervan af.

Helaas zijn we hierdoor dus ook niet in de gelegenheid geweest om nou te weten te komen wie het briefje onder de ruitenwisser heeft gelegd


Groeten uit de BB.
WWW.ROPARTS.NL

Originele Toyota BB en 99spec FD

mwassink
Materia Eigenaar
Berichten: 363
Lid geworden op: 15-09-2008 23:26

mysterious car spotter

Bericht door mwassink » 18-05-2009 12:26

Ja wie is nou degene die jullie bB gespot heeft? Laat ik als eerste zeggen dat het me vriendin was die jullie al regelmatig heeft zien rijden. Ze kwam vaak met het verhaal dat ze een hele rare materia had zien rijden, heel vierkant en ook nog een bestuurder aan de verkeerde kant. :roll:

Aangezien zij in Borne werkt kwam ze jullie nog wel eens tegen denk ik. Maar goed ik (martijn) heb vorige week in Neede bij die rotonde het forumkaartje onder jullie voorruit gelegd (kwam er later achter dat die beter op de rechterkant had gemoeten)

Dan nog de vraag wie wij zijn. Nou wij hadden onze groene materia naast die van Peter staan (degene van de organisatie) op de 1e parkeerplaats bij de start. Dus wij kwamen later aan dan jullie.... Volgende hint, wij zijn die personen die dat open air filter hebben gemonteerd, waar men aan het eind nog een blik geworpen heeft onder de motorkap om te kijken hoe die steenmarter zich lekker genesteld heeft.

En als klap op de vuurpijl zal ik een aantal (geleende) foto's posten om onze tot nu toe nog onbekende identiteit te onthullen.

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Plaats reactie