30 MEI MATERIA MEETING TIJDENS DE DAIHATSU ROADSHOW

Leden van het forum hebben hier de gelegenheid aandacht te vragen voor festiviteiten waarvan zij vinden dat hier aandacht voor moet zijn.
Plaats reactie
pjork
Erelid
Berichten: 679
Lid geworden op: 25-07-2008 13:57

30 MEI MATERIA MEETING TIJDENS DE DAIHATSU ROADSHOW

Bericht door pjork » 22-04-2009 22:20

Aanvullende informatie volgt via Martijn (mwassink)

mwassink
Materia Eigenaar
Berichten: 363
Lid geworden op: 15-09-2008 23:26

Bericht door mwassink » 22-04-2009 23:23

Beste Forum leden,

na overleg met mijn dealer dhr. Voorhuis hebben wij belosten om tijdens zijn jaarlijkse Daihatsu roadshow een materia meeting te organiseren. De roadshow zal op 28,29 en 30 mei plaats vinden, op 30 mei is de bedoeling om een meeting te houden voor alle materia rijders en geïntresseerden.


Nu heb ik jullie hulp nodig: van mijn kant is de belofte om met zoveel mogelijk materia forum rijders te komen naar de rodshow om daar de materia en natuurlijk het forum te promoten. Volgens Peter Voorhuis heeft hij een trouwe klantenkring die toch ook wel geïntresseerd is in een materia, dus vandaar het idee om zovele mogelijk materia's op te trommelen. Van zijn kant zal er voor de nodige hapjes en drankjes gezorgd worden. Dhr. Voorhuis zal tijdig regionale reclame maken waarin de roadshow en het programma voor de zaterdag vermeldt staat maken. Nu is het misschien een leuk idee om als we toch een tourrit gaan maken door het achterhoekse landschap zoveel mogelijk niet forum leden maar wel daihatsu rijders mee te krijgen.

Ik heb ook contact gehad met Daihatsu Nederland en zoals het er nu naar uit ziet krijgen we van hun ook nog de nodige promotionele ondersteuning. Hun waren trouwens nog niet geheel op de hoogte van het fanatieke bestaan van een materi forum :?

Daarnaast zal ik lokale pers inlichten en hopelijk zullen er nog wat pics genomen worden.

NU HEB IK JULLIE HULP NODIG: KOMT ALLEN OP ZATERDAG 30 MEI NAAR DE DAIHATSU ROADSHOW TE ZIEUWENT. Wij willen graag de materia bij ons in de regio op de kaart zetten, maar dat kunnen we niet alleen.

alle gegevens op een rij:

WAT: MATERIA MEETING TIJDENS DE DAIHATSU ROADSHOW
WAAR: AUTOBEDRIJF VOORHUIS, DORPSTRAAT 103, 7136LJ, ZIEUWENT, www.auto-voorhuis.nl
WANNEER: ZATERDAG 30 MEI
AANVANG: VANAF 11.00 UUR VERZAMELEN. OFFICIËLE PROGRAMMA BEGINT VANAF 12.00 UUR. (materia tentoonstelling onder het genot van een drankje en hapje.)
VANAF 14.00 UUR ROND RIT / TOUR TOCHT DOOR HET ACHTERHOEKSE LANDSCHAP. (met zowel forumleden(mattie rijders als niet forum leden/mattie rijders)

16.00 uur terugkomst en afsluiting bij de garage. Hierna is het natuurlijk mogelijk om gezamelijk voor de liefhebbers wat te eten (net zoals als in Colmschate) Dit is natuurlijk voor eigen rekening

DUS BESTE FORUMLEDEN SCHROOM NIET EN MELDT JE AAN EN KOM EENS EEN DAGJE UIT IN HET MOOIE ACHTERHOEK

Afbeelding

ned
Materia Eigenaar
Berichten: 205
Lid geworden op: 30-07-2008 19:48

Bericht door ned » 23-04-2009 08:59

Helaas ik moet werken :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Groetjes, Henk en Anja

Jeroen
Site Admin
Berichten: 2325
Lid geworden op: 25-07-2008 18:55

Bericht door Jeroen » 23-04-2009 21:10

helaas al eerder aangegeven dat ik ook geen wagen heb die dag. is net een zaterdag dat mijn vrouw moet werken. Lijkt me wel heel leuk :cry:
zeker om proberen andere te overtuigen van de materia.

jammer wij er dus ook niet bij.
Bestuur materia sinds 18-01-2007

BaDeeND
Ex Materia eigenaar
Berichten: 530
Lid geworden op: 28-08-2008 20:24

Bericht door BaDeeND » 24-04-2009 10:44

Nou ik heb dus zeker wel interesse. Leuk initatief... Ik kom (zonder vertraging etc) de 29e terug van een dienstreis, als dat lukt ben ik er de 30e uiteraard bij! Ga er dus maar vanuit wel :D

Jeroen
Site Admin
Berichten: 2325
Lid geworden op: 25-07-2008 18:55

Bericht door Jeroen » 01-06-2009 09:03

eeh

hoest gegaan met de show?

Jammer dat wij niet konden was goed weer, dus de maties konden lekker glimmen.

wie zijn er nog geweest?
Bestuur materia sinds 18-01-2007

mwassink
Materia Eigenaar
Berichten: 363
Lid geworden op: 15-09-2008 23:26

Bericht door mwassink » 03-06-2009 21:42

eigenlijk was het een flop. We waren maar met z'n 2en mitch (nieuw aangemeld hier) en wij dan. Wel genoeg bekijks van klanten gehad en ook nog wat nieuwschierigen die meer over het forum etc wouden weten. Maar helaas geen andere forumleden die bij de roadshow aanwezig waren volgende keer beter

Jeroen
Site Admin
Berichten: 2325
Lid geworden op: 25-07-2008 18:55

Bericht door Jeroen » 03-06-2009 21:48

mwassink schreef:eigenlijk was het een flop. We waren maar met z'n 2en mitch (nieuw aangemeld hier) en wij dan. Wel genoeg bekijks van klanten gehad en ook nog wat nieuwschierigen die meer over het forum etc wouden weten. Maar helaas geen andere forumleden die bij de roadshow aanwezig waren volgende keer beter
ja jammer :cry: volgende x beter dan maar.
maar jullie hebben je wel vermaakt lees ik, genoeg aandacht gehad :P
Bestuur materia sinds 18-01-2007

BaDeeND
Ex Materia eigenaar
Berichten: 530
Lid geworden op: 28-08-2008 20:24

Bericht door BaDeeND » 04-06-2009 09:49

Nou ik was voornemens zeker langs te komen, waar het niet dat mijn dienstreis uitliep en ik te laat terug was. Ook al uitgelegd aan Martijn, maar handig was het niet :(

Hebbie wel foto's? We zijn natuurlijk wel benieuwd! Zeg Martijn, wie is die Mitch, heb hem nog niet gezien op het forum... Mitch, if you read this, stel je eens voor! Wij zijn reuze benieuwd naar nieuwe leden en hun Matie! :D

mwassink
Materia Eigenaar
Berichten: 363
Lid geworden op: 15-09-2008 23:26

Bericht door mwassink » 04-06-2009 22:17

ja wie is mitch? dat is die jongen die de vorige keer in deventer ook met ons mee was. Met die paarse materia toen. Ik heb hem via mijn dealer leren kennen. Verder weten wij ook weinig van hem maar wel aardige gozer.

Plaats reactie