Weer veilig thuis gekomen.

Door ons forumlid Jeroen is op 24 januari 2009 een meeting georganiseerd in deventer.
Hier kan je je reactie kwijt
Plaats reactie
Frank
Ex Materia eigenaar
Berichten: 590
Lid geworden op: 17-08-2008 13:50

Weer veilig thuis gekomen.

Bericht door Frank » 24-01-2009 17:14

We zijn weer heel thuis beland na een tussenstop bij de KFC in a.doorn.
We vonden het erg leuk om de Mati rijders van de eerste meeting weer te zien en kennis te maken met de nieuwe. Ook leuk om de duitse Mati vrienden te leren kennen en natuurlijk ook Tutter uit Belgie te ontmoeten.

@ Jeroen

Bedank voor het organiseren van deze bijeenkomst en natuurlijk het lekkernijtje wat je voor iedereen heb geregeld. Je doet het toch maar allemaal en dat vrij blijvend.

@ Joris

Top man dat je dat bij je dealer heb geregeld het is toch mooi meegenomen 20%. En jij ook bedankt dat je toch maar weer de kids ff onder je vleugels hebt genomen ik hoop dat ze niet te lastig waren bij je in de auto.

tot de volgend.
VIVA LA MATERIA

BaDeeND
Ex Materia eigenaar
Berichten: 530
Lid geworden op: 28-08-2008 20:24

Bericht door BaDeeND » 25-01-2009 09:14

Frank,

Geloof dat ze het achterin ook nog naar hun zin hebben gehad, no problem! :D

Toch maar eens gaan nadenken wat ik met die bon wil gaan doen. Mijn verlanglijstje is gister voor de zoveelste keer bijgesteld haha!

Frank
Ex Materia eigenaar
Berichten: 590
Lid geworden op: 17-08-2008 13:50

Bericht door Frank » 25-01-2009 11:25

BaDeeND schreef:Frank,

Geloof dat ze het achterin ook nog naar hun zin hebben gehad, no problem! :D

Toch maar eens gaan nadenken wat ik met die bon wil gaan doen. Mijn verlanglijstje is gister voor de zoveelste keer bijgesteld haha!

Top je bent de goeiste :wink:
Heeft je vriendin het ook een beetje naar haar zin gehad?
Ze was een beetje stil? Maar wel leuk om je goede kant te leren kennen :lol: :lol:

Ik heb op de terugrit ook al zitten denken :?: wat te doen met die bon.
Misschien een pakket samenstellen en dan 20% korting? Zou tie erin trappen?? :twisted:
VIVA LA MATERIA

BaDeeND
Ex Materia eigenaar
Berichten: 530
Lid geworden op: 28-08-2008 20:24

Bericht door BaDeeND » 25-01-2009 12:23

Gewoon proberen, bel hem anders ff op! Wellicht dat ie daar wel over wilt nadenken...

M'n wederhelft voelde zich niet helemaal jovel, ze was happy toen we lekker stukje gingen rijden :D Maar we hebben er allebei van genoten, moet ze beetje enthousiast maken, anders mis ik een navigator tijdens de puzzelrit whehe :P

pjork
Erelid
Berichten: 679
Lid geworden op: 25-07-2008 13:57

Bericht door pjork » 25-01-2009 12:36

@ Joris,

Komt wel goed, de puzzelrit is natuurlijk heel anders.
Patricia gaat ook nooit mee met dit soort meetings, verveeld zich helemaal te pletter,...
( Ze kan zich er verbazen over mannen die naar een autogril staan te kijken, of naar velgen staan te staren en met als klap op de vuurpijl een foto maken van een auto die ze zelf ook hebben in een ander kleurtje :) )

Maar straks met de puzzeltocht, wil Patricia absoluut mee!

Is gewoon anders, bezig zijn, rondje rijden, overal zelfde autootjes op de weg, allemaal zwaaien en tegen die tijd (hoop ik) mooi weer,....

BaDeeND
Ex Materia eigenaar
Berichten: 530
Lid geworden op: 28-08-2008 20:24

Bericht door BaDeeND » 25-01-2009 19:31

Tjaaah mannen... :shock:

Herkenbaar wat je zegt. Maar 'mannen' zien de Matie, zoals de meeste dames hun schoencollectie zien :wink: Na deze vergelijking werd het allemaal wat duidelijker voor m'n wederhelft gneh! :P

Iemand toevallig al wat op YouTube weten te krijgen? Ben benieuwd!

mwassink
Materia Eigenaar
Berichten: 363
Lid geworden op: 15-09-2008 23:26

Bericht door mwassink » 25-01-2009 21:15

ben druk bezig om op youtube een filmpje te zetten. Maar werkt allemaal nog niet zoals ik het zou willen hebben

Frank
Ex Materia eigenaar
Berichten: 590
Lid geworden op: 17-08-2008 13:50

Bericht door Frank » 25-01-2009 21:38

BaDeeND schreef:Gewoon proberen, bel hem anders ff op! Wellicht dat ie daar wel over wilt nadenken...

M'n wederhelft voelde zich niet helemaal jovel, ze was happy toen we lekker stukje gingen rijden :D Maar we hebben er allebei van genoten, moet ze beetje enthousiast maken, anders mis ik een navigator tijdens de puzzelrit whehe :P
@Joris

Ik hoop dat het nu wat beter gaat met haar. Mijn vriendin vindt het wel leuk om te zien wat anderen hebben gedaan met hun Mati. Zij is tenslote digene die het meest in de Maiti rijdt. Ik moet het de hele week met een Corsa doen van me werk. In het weekend rijd ik er pas een keer in.
Ach ja auto's is toch vaak een mannen ding.
De puzzelrit zal dan wel anders zijn zoals Peter zegt.
VIVA LA MATERIA

Plaats reactie