tuning expo saarbrucken en zuid frankrijk

Hier kan je elkaar even laten weten als je enige tijd afwezig bent,.....
Plaats reactie
mwassink
Materia Eigenaar
Berichten: 363
Lid geworden op: 15-09-2008 23:26

tuning expo saarbrucken en zuid frankrijk

Bericht door mwassink » 05-06-2010 11:04

beste materia vrienden,

op het moment van schrijven zitten we al lekker op de tuning expo in saarbrucken. vorig jaar toen ik door raymond (extreme2000) gevraagd was om in assen te staan, ben ik benaderd om hier in duitsland te komen.

Dus gisteren maar afgereisd naar de show. na 4uur lekker door getrapt te hebben op de autobahn eindelijk aangekomen in het hotel snel ff de koffers gedropt en daarna naar de hal gereden. we staan in de holland hal met een aantal al wel bekenden voor ons. na de auto grondig van vliegen ontdaan te hebben toch nog maar een keer extra gepoetst te hebben terug lopen naar het hotel.

vanmorgen maar optijd weer aan de wandel gegaan naar de saarmesse. vanaf het begin af aan al lekker druk. hele grote verscheidenheid aan auto's. foto's za ik zo snel mogelijk uploaden na onze vakantie in zuid frankrijk want we rijden maandag ochtend nog ff door naar marseille lekker een weekje aan de franse kust uitwaaien.

raymond bedankt dat je ons bekend hebt gemaakt in deze wereld bevalt ons wel goed.

Jeroen
Site Admin
Berichten: 2325
Lid geworden op: 25-07-2008 18:55

Bericht door Jeroen » 12-06-2010 13:06

haha al een foto gespot bij iemand zijn album en er zijn al een handje vol filmpjes op Youtube.

leek mij wel klein maar kan het mis hebben, mischien meerdere hallen ofzo :?:


Afbeelding
Bestuur materia sinds 18-01-2007

mwassink
Materia Eigenaar
Berichten: 363
Lid geworden op: 15-09-2008 23:26

Bericht door mwassink » 13-06-2010 16:29

een beetje klein? er waren 11 hallen plus een buiten terrein met ongeveer in totaal 1000 auto's. de hallen op zich stelden niet veel voor. geen mooie aankleding of zoiets.

eten en drinken was niet al te duur. niet zoals in de ahoy of rai de prijzen.

voor ons als standhouders werd wel veel kosten in rekening gebracht. en allerlei mailtjes met veiligheids regels etc.

maar verder en goede show met een hele grote verscheidenheid aan wagens

Jeroen
Site Admin
Berichten: 2325
Lid geworden op: 25-07-2008 18:55

Bericht door Jeroen » 13-06-2010 20:31

mwassink schreef:een beetje klein? er waren 11 hallen plus een buiten terrein met ongeveer in totaal 1000 auto's. de hallen op zich stelden niet veel voor. geen mooie aankleding of zoiets.

eten en drinken was niet al te duur. niet zoals in de ahoy of rai de prijzen.

voor ons als standhouders werd wel veel kosten in rekening gebracht. en allerlei mailtjes met veiligheids regels etc.

maar verder en goede show met een hele grote verscheidenheid aan wagens
jullie hebben je dus wel vermaakt, zag al een tube movie van jou met schaarsgeklede dames :D dacht alwel dat er meer moest wezen dan 1 hal
Bestuur materia sinds 18-01-2007

Plaats reactie