Lang leve ZIGGO

Hier kan je elkaar even laten weten als je enige tijd afwezig bent,.....
Plaats reactie
pjork
Erelid
Berichten: 679
Lid geworden op: 25-07-2008 13:57

Lang leve ZIGGO

Bericht door pjork » 06-09-2009 10:05

:( :( :( :( :(


Weer terug van vakantie en nu bezig met de nieuwe snelle modem van Ziggo.
Het activeren van de nieuwe modem lukt niet, en de oude modem hoe lang blijft dat nog actief?

Dus als je van mij niets hoort of ziet, ....weet je dat ik internetloos ben...

Jeroen, je hebt mijn GSM nummer en ik de jouwe :D

Jeroen
Site Admin
Berichten: 2325
Lid geworden op: 25-07-2008 18:55

Re: Lang leve ZIGGO

Bericht door Jeroen » 06-09-2009 13:24

pjork schreef::( :( :( :( :(


Weer terug van vakantie en nu bezig met de nieuwe snelle modem van Ziggo.
Het activeren van de nieuwe modem lukt niet, en de oude modem hoe lang blijft dat nog actief?

Dus als je van mij niets hoort of ziet, ....weet je dat ik internetloos ben...

Jeroen, je hebt mijn GSM nummer en ik de jouwe :D
ja we hebben elkaars nr

nou vorige week zouden bij ons internet en digi tv aansluiten van ZIGGO er zou een monteur komen tussen 8.00u en 13.00u ik maar wachten en niemand hoor. dus bellen tegen 13.30u of ze mischien wisten of de monteur uitlopende werkzaamheden heeft of auto pech bv. maar dat konden ze helemaal niet zien of vertellen, gewoon belachelijk. dus savonds mijn vrouw weer bellen en dan duizend maal excusses en dus een nieuwe afspraak voor een monteur as donderdag. we zullen zien.

maar ook nog, komt er smiddags na 14.00u een TNT bus voor met een doos voor het tv ansluiten??? hoe vaag is dat. dus als monteur er was gekomen kon ie nog niets :cry:
Bestuur materia sinds 18-01-2007

Jeroen
Site Admin
Berichten: 2325
Lid geworden op: 25-07-2008 18:55

Re: Lang leve ZIGGO

Bericht door Jeroen » 23-09-2009 21:10

Jeroen schreef:
pjork schreef::( :( :( :( :(


Weer terug van vakantie en nu bezig met de nieuwe snelle modem van Ziggo.
Het activeren van de nieuwe modem lukt niet, en de oude modem hoe lang blijft dat nog actief?

Dus als je van mij niets hoort of ziet, ....weet je dat ik internetloos ben...

Jeroen, je hebt mijn GSM nummer en ik de jouwe :D
ja we hebben elkaars nr

nou vorige week zouden bij ons internet en digi tv aansluiten van ZIGGO er zou een monteur komen tussen 8.00u en 13.00u ik maar wachten en niemand hoor. dus bellen tegen 13.30u of ze mischien wisten of de monteur uitlopende werkzaamheden heeft of auto pech bv. maar dat konden ze helemaal niet zien of vertellen, gewoon belachelijk. dus savonds mijn vrouw weer bellen en dan duizend maal excusses en dus een nieuwe afspraak voor een monteur as donderdag. we zullen zien.

maar ook nog, komt er smiddags na 14.00u een TNT bus voor met een doos voor het tv ansluiten??? hoe vaag is dat. dus als monteur er was gekomen kon ie nog niets :cry:
nou vandaag was poging nr 3 en er is zowaar een monteur gekomen, dus de vorige afspraken dus helemaal niemand. zelf bij afspraak 2 na nabelen beweerde de monteur aan de deur te zijn geweest en niemand aangetroffen en een briefje in de bus gedaan. dus zo echt niet he. was iemand de hele dag thuis. :evil: maar sinds vanmiddag werkt alles internet telefoon duurd even vanwege nr omzetten en tv kieken kan. monteur zei al toen ik em vroeg hoe het ging en hij zei ja is idd een beetje een zooitje bij ziggo. hij was ook alleen maar ingehuurd door ziggo. en internetten goes vlugger nu dan de dure kpn. toch nog een beetje blij vandaag :wink:
Bestuur materia sinds 18-01-2007

Plaats reactie