Zo ik ben er ook weer eens

Hier kan je elkaar even laten weten als je enige tijd afwezig bent,.....
Gast

Zo ik ben er ook weer eens

Bericht door Gast » 16-07-2009 13:21

Hallo Materia minded people,

Hoe is het met jullie?
Tijdje geleden dat ik op dit forum ben geweest, allerlei redenen aan ten grondslag..

Wij rijden de Materia nog steeds naar volle tevredenheid en heb ondertussen de vistiekaartjes uitgeprint en hou ze bij me.

Zie dat er genoeg gefreubeld wordt met "boos" kijkers, sleutels e.d.

Vorige week in Alphen, een zelfde zien rijden als wij hebben...
Naast de Materia gaan rijden, duurde even voordat ze het door had.. maar toen ze het zag, de smile...

Blijft een waanzinnige gelukkig niet al te vaak voorkomende wagen en als je er een tegen komt en/of inhaalt.. altijd leuk, zeker de reacties.



Charles en Anette

pjork
Erelid
Berichten: 679
Lid geworden op: 25-07-2008 13:57

Bericht door pjork » 16-07-2009 20:20

Hallo Leuk jullie weer eens te zien, inmiddels wel de puzzelrit gemist :D
Maar wederom welkom,......

En inderdaad voldoende gerommel aan de auto's.

Langzaam maar zeker zie je dat de Materia vaker in het straatbeeld voorkomt, maar met in het totaal 1527 verkochte Materia's, houd het nog steeds niet over....

Jeroen
Site Admin
Berichten: 2325
Lid geworden op: 25-07-2008 18:55

Bericht door Jeroen » 16-07-2009 20:41

hahaha leuk dat jullie ''ons'' nog kunnen vinden :D

nou afgelopen week weer vele km gemaakt oa naar volendam en vandaag naar hardenberg maar niks geen maties on the way. wel @ hardenberg bij het restaurant met de gouden bogen (mac) een hapje gegeten was er wel wat kijk en wijs gedrag hahaha daar op de parkeerplaats. vindt dat nog steeds leuk. begint een beetje een verslaving te worden die aandacht 8)

:P
Bestuur materia sinds 18-01-2007

Gast

Bericht door Gast » 17-07-2009 08:30

Ja dat is het juist, wij rijden te weinig met onze Materia, vandaar ook dat we eigenlijk nooit eens meerijden of iets dergelijks.

We zijn inmiddels aan het kijken bij de dealer om de Materia in te ruilen tegen z'n kleinere broertje.. (1.5 soul -> 1.3 Sirion Sport)

Is voor ons (zeker voor wat we rijden) meer dan groot genoeg.

Grt.
Charles en Anette

tutter
Ex Materia eigenaar
Berichten: 518
Lid geworden op: 19-10-2008 02:37

Bericht door tutter » 17-07-2009 15:57

Jeroen schreef: was er wel wat kijk en wijs gedrag hahaha daar op de parkeerplaats. vindt dat nog steeds leuk. begint een beetje een verslaving te worden die aandacht 8)

:P
geen citroen zx kopen? krijgt veel meer aandacht dan mijn groene materia
deze paradox is flauwer dan ik denk
www.tutter.net

Jeroen
Site Admin
Berichten: 2325
Lid geworden op: 25-07-2008 18:55

Bericht door Jeroen » 17-07-2009 16:05

tutter schreef:
Jeroen schreef: was er wel wat kijk en wijs gedrag hahaha daar op de parkeerplaats. vindt dat nog steeds leuk. begint een beetje een verslaving te worden die aandacht 8)

:P
geen citroen zx kopen? krijgt veel meer aandacht dan mijn groene materia
ja zoals die van jou is beschilderd is wel ja :wink:
Bestuur materia sinds 18-01-2007

Jeroen
Site Admin
Berichten: 2325
Lid geworden op: 25-07-2008 18:55

Bericht door Jeroen » 17-07-2009 16:48

Charles en Anette schreef:Ja dat is het juist, wij rijden te weinig met onze Materia, vandaar ook dat we eigenlijk nooit eens meerijden of iets dergelijks.

We zijn inmiddels aan het kijken bij de dealer om de Materia in te ruilen tegen z'n kleinere broertje.. (1.5 soul -> 1.3 Sirion Sport)

Is voor ons (zeker voor wat we rijden) meer dan groot genoeg.

Grt.
Charles en Anette
jammer, ga dan voor de GT sirion :wink:
Bestuur materia sinds 18-01-2007

tutter
Ex Materia eigenaar
Berichten: 518
Lid geworden op: 19-10-2008 02:37

Bericht door tutter » 17-07-2009 17:25

Jeroen schreef:
tutter schreef:
Jeroen schreef: was er wel wat kijk en wijs gedrag hahaha daar op de parkeerplaats. vindt dat nog steeds leuk. begint een beetje een verslaving te worden die aandacht 8)

:P
geen citroen zx kopen? krijgt veel meer aandacht dan mijn groene materia
ja zoals die van jou is beschilderd is wel ja :wink:
je hebt geluk vandaag, de mijne staat te koop :D
deze paradox is flauwer dan ik denk
www.tutter.net

pjork
Erelid
Berichten: 679
Lid geworden op: 25-07-2008 13:57

Bericht door pjork » 17-07-2009 17:36

Charles en Anette schreef:Ja dat is het juist, wij rijden te weinig met onze Materia, vandaar ook dat we eigenlijk nooit eens meerijden of iets dergelijks.

We zijn inmiddels aan het kijken bij de dealer om de Materia in te ruilen tegen z'n kleinere broertje.. (1.5 soul -> 1.3 Sirion Sport)

Is voor ons (zeker voor wat we rijden) meer dan groot genoeg.

Grt.
Charles en Anette
Ik ben nieuwsgierig wat de Materia bij inruil zal opleveren,....zelf denk ik er wel eens over (gezien het gegeven dat ik spijt heb, geen 1500 te hebben genomen) maar ben bang voor een Mega afschrijving in 1 jaar.
Volgens de anwb koerslijst zou ik er € 13.000,00 voor terug moeten kunnen krijgen.
Maar helemaal geloven doe ik dat maar niet, ondanks een bak met accessoires op de auto....

Jeroen
Site Admin
Berichten: 2325
Lid geworden op: 25-07-2008 18:55

Bericht door Jeroen » 17-07-2009 22:43

tutter schreef:
Jeroen schreef:
tutter schreef: geen citroen zx kopen? krijgt veel meer aandacht dan mijn groene materia
ja zoals die van jou is beschilderd is wel ja :wink:
je hebt geluk vandaag, de mijne staat te koop :D
aha de ZX was alleen voor je vakantie om oa aan die speciale rally mee te doen???
Bestuur materia sinds 18-01-2007

Plaats reactie