Ik heb genoten!

Reacties op de forumdag van 14 september 2008 in de omgeving van Soesterberg.
pjork
Erelid
Berichten: 679
Lid geworden op: 25-07-2008 13:57

Ik heb genoten!

Bericht door pjork » 14-09-2008 16:29

Ik heb een verschrikkelijk leuke dag gehad, en ben blij dat zoveel leden het een leuk idee vonden en ook langs te kwamen!

Ik hoop dat ook dat jullie genoten hebben.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Jeroen, de mini-Materia heeft een plaatsje op mijn bureau gekregen.
Frank, de kaartjes liggen gesneden helemaal klaar, voor mijn auto en de dealer.

En wat ik tijdens een kilometer lange file bedacht, mogelijk dat we een postertje als PDF, naar alle dealers kunnen sturen?

Peter

Frank
Ex Materia eigenaar
Berichten: 590
Lid geworden op: 17-08-2008 13:50

Bericht door Frank » 14-09-2008 17:42

Peter,

Ik vond het een leuke dag samen met mijn gezin.
Ontzetend mooi gezich al die Materia's op een rij.
Bij de laatste foto had je Tineke wel ff weg mogen photoshoppen :lol:

De kids vonden het ook leuk vooral het presentje van Marc. Ze hebben zich op de terug weg vermaakt met het ding. Marc bedankt.
VIVA LA MATERIA

eric7325
Materia Eigenaar
Berichten: 7
Lid geworden op: 17-08-2008 17:42

Bericht door eric7325 » 14-09-2008 19:54

Peter,

Wij vonden het ook een leuke dag.
Heerlijk weer. Leuke locatie.

En zekers omdat het forum net bestaat en bijna al direkt een meeting is georganiseerd, valt de opkomst niet tegen.

De kaartjes zijn gesneden, zal kijken of ik een deel deze week nog bij de dealer kan inleveren.

Tot de volgende rit , de puzzeltocht hoop ik . Lijkt ons geweldig leuk.

Eric en familie

Jeroen
Site Admin
Berichten: 2325
Lid geworden op: 25-07-2008 18:55

Bericht door Jeroen » 14-09-2008 19:57

een HEEL geslaagde dag was het vandaag. heb in iedergeval genoten. en zoals Tineke al zei, ze zijn allemaal het zelfde maar toch anders.
Leuk dat de mini materia een plekje heeft gevonden. en jullie bedankt voor kado voor aankomende kleine van ons.

even voor de anderen: deze heb ik kado gedaan vanwege het organiseren van deze leuke en mooie dag. en de tijd die hij eral in heeft gestoken :wink:


Afbeelding


:lol:
Bestuur materia sinds 18-01-2007

Frank
Ex Materia eigenaar
Berichten: 590
Lid geworden op: 17-08-2008 13:50

Bericht door Frank » 14-09-2008 22:15

Jeroen schreef:een HEEL geslaagde dag was het vandaag. heb in iedergeval genoten. en zoals Tineke al zei, ze zijn allemaal het zelfde maar toch anders.
Leuk dat de mini materia een plekje heeft gevonden. en jullie bedankt voor kado voor aankomende kleine van ons.

even voor de anderen: deze heb ik kado gedaan vanwege het organiseren van deze leuke en mooie dag. en de tijd die hij eral in heeft gestoken :wink:


Afbeelding

Zeker Jeroen dat mag ook even gezegd worden.


:lol:
VIVA LA MATERIA

ned
Materia Eigenaar
Berichten: 205
Lid geworden op: 30-07-2008 19:48

Bericht door ned » 14-09-2008 22:51

Helemaal geweldig zo'n dag als vandaag.

Begon al vroeg vanochtend, want ja... vandaag ging het gebeuren.
Vroeg eruit want slapen ging niet meer. Veel te benieuwd naar wat ons stond te wachten. (en veel te zenuwachtig)

En dan kom je daar aanrijden en dan staan er al 6 andere auto, (met hun berijders) te wachten. Geweldig moment. Een big smile maakt zich meester van ons.

Ietwat onwennig stappen we uit. Na eerst wat handen geschud te hebben is de klik er en is het een ontzettend leuke, spontane en ontspannen dag geworden. Mooie auto's stuk voor stuk en geweldige mensen!!

Echt een top dag en gauw voor herhaling vatbaar!!
Peter, bedank voor de goede organisatie!!

Groetjes, Anja (en henk en mark)
Groetjes, Henk en Anja

Frank
Ex Materia eigenaar
Berichten: 590
Lid geworden op: 17-08-2008 13:50

Bericht door Frank » 14-09-2008 23:16

Zeker een leuke dag ik sluit me hierbij aan.

Ook leuk dat de kids het goed met elkaar konden vinden.
Dit moeten we zeker snel nog een keer doen.
Was zeker prettig kennis maken met de mede rijders.
VIVA LA MATERIA

BaDeeND
Ex Materia eigenaar
Berichten: 530
Lid geworden op: 28-08-2008 20:24

Bericht door BaDeeND » 14-09-2008 23:26

Ook ik heb genoten van deze dag! Leuk om te zien welke gezichten bij welke auto's horen (of andersom) :D Een bont gezeldschap van Materia's en eigenaren. Veel ideeen opgedaan, waarschijnlijk meer dan goed is voor de knip :shock: De locatie was super en het weer kon niet beter. Is al het poetswerk niet verloren gegaan in bakken regen!

Morgen even kaartjes snijden en dan op jacht...

Groeten uit Brabant!

Joris

ps iemand enig idee hoeveel Materia's aanwezig waren bij de eerste Duitse meeting? Record verbroken?! :P

Frank
Ex Materia eigenaar
Berichten: 590
Lid geworden op: 17-08-2008 13:50

Bericht door Frank » 14-09-2008 23:30

BaDeeND schreef:Ook ik heb genoten van deze dag! Leuk om te zien welke gezichten bij welke auto's horen (of andersom) :D Een bont gezeldschap van Materia's en eigenaren. Veel ideeen opgedaan, waarschijnlijk meer dan goed is voor de knip :shock: De locatie was super en het weer kon niet beter. Is al het poetswerk niet verloren gegaan in bakken regen!

Morgen even kaartjes snijden en dan op jacht...

Groeten uit Brabant!

Joris

ps iemand enig idee hoeveel Materia's aanwezig waren bij de eerste Duitse meeting? Record verbroken?! :P
Ik denk dat we zeker een record hebben gebroken. 10 mati's bij elkaar is toch een record in Nederland.
Ik hoop dat je vriendin de volgende keer ook mee kan ik weet zeker dat zij het ook erg leuk zal vinden. Je hebt iedergeval wel gezelschap gehad van Jesse. Hij vondt je een aardige jonge man.
VIVA LA MATERIA

BaDeeND
Ex Materia eigenaar
Berichten: 530
Lid geworden op: 28-08-2008 20:24

Bericht door BaDeeND » 14-09-2008 23:34

Yep, je ziet ze zowiezo al amper in het wild, laat staan zoveel bij elkaar... Nu zorgen dat het er de volgende x nog meer zijn. Trouwens heel wat verwonderde blikken gezien tijdens de rit whehe 8)

Het was wel de bedoeling dat m'n wederhelft mee zou gaan, dus de volgende x moet ze wel. Misschien kan ze de spoiler-verkoop wat stimuleren :D Heb denk ik nog wel een leuke luchtmacht-goodie voor m'n co-piloot van vandaag :wink:

Plaats reactie